miércoles, 1 de diciembre de 2010

Toda la verdad sobre la publicidad




Publizitateari buruzko iragarki honek erabiltzen dituen teknikas oso onak dora, nire ustetan. Izan ere, alde batetik iragarkiaren ardatza mutikoa da eta honek daukan presentzia eta hizkera oso erakargarria da eta iragarkiak eragina izango du ikuslearengan.

Bestetik, iragarkian jartzen diren pelikula zati eta abestiek bizitasuna eta originaltasuna ematen diote eta sinesgarritasun handiago bat ematen dio eta azkenik aipatzeke dagoen gauza bat xedea edo helburua da.Nire aburuz, guztiz lortu egiten du, teknika ezberdinez lagunduta egiten baitira.

Bestalde publizitatearen teknika ezberdinak ikusi egiten ditugu, postprodukzioan batez ere lantzen direnak. Photoshop, publizitate subliminala etab... Erabiltzen diren baliabideak ere: internet...

No hay comentarios:

Publicar un comentario